Waar vind je onbewerkte beelden van voetballen, (Real Madrid) voor zelf te bewerken ?

Denk aan, slowmotions wat je op tv ziet, hoe ze t veld inlopen, herhalingen etc.

NIET LIVE..dus geen illegale dingen, gewoon samenvattingen en het liefst in HOGE kwaliteit geen slechte dingen of al iets met logo's erin van ANDERE mensen die bewerkt hebben ( TV LOGO maakt niet uit )

doel is dat ik een ' compilatie ' maak met leuke muziek eronder.

zie video's wat ik bedoel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook Real-fan?

Het beste antwoord

Je kunt het best zelf een keer je camera pakken en wat gaan filmen bij de amateurvelden, da's oom veel spannender om te bewerken! Je kunt dan proberen zelf de tribune er om heen te tekenen of je maakt het juist heel kneuterig, is ook altijd leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet echt wat ik zocht maar toch bedankt, en beter antwoord dan wat die andere heeft gegeven ;)

Andere antwoorden (1)

Helemaal nergens want op die beelden rust allemaal copyright.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoe werd dit filmpje hierboven gemaakt dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is voor zelf gebruik, dus ik schend niemand zijn copyrights
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je even op het kanaal kijkt van de maker van dit filmpje [http://www.youtube.com/user/SportsChannelMadrid] dan kun je lezen dat hij zijn 2de 'strike' heeft gekregen en op het punt staat geblokkeerd te worden van YouTube.
Waarom denk je?