Wat zijn de kosten voor het spelen van een voetbalwedstrijd tegen een voetbalclub uit de eredivisie?

Voor een jubileum willen wij graag met het eerste team een wedstrijd spelen tegen een voetbalclub uit de eredivisie. Nu kan ik me herinneren dat er enige tijd geleden een keer een lijst is gepubliceerd met daarin de kosten van alle clubs, echter kan ik deze niet meer terugvinden op het internet. Kan iemand mij vertellen wat de kosten zijn om tegen een eredivisieteam te spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de kosten te hoog zijn kan je altijd nog een topclub uit de eerste divisie proberen? Willem II is een mooie club die vorig jaar nog eredivisie speelden, 15 jaar geleden zaten ze zelfs in de Champions League! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou eigenlijk eens contact op moeten nemen met verschillende clubs. Die kunnen je hier toch zo uitleg over geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is normaal gesproken wel zo, echter hebben we een bepaald budget gereserveerd voor deze wedstrijd. Het zou jammer van onze tijd zijn om contact op te nemen met al die clubs en tot de conclusie komen dat geen van de clubs binnen het budget past, of juist allemaal. Daarnaast is veelal lastig om direct bij de juiste personen terecht te komen binnen een club en dus ik hoop dat ik via deze weg inzicht kan krijgen in de kosten.

Het beste antwoord

ja de kosten tegen bijvoorbeeld vitesse zijn bijvoorbeeld rond de €12 en €13.000 euro gelegen. Dat verschild per registratie kosten en shirts. Je kan er voor kiezen dat hun gewoon normale shirtjes dragen niet die van vitesse maar gewoon basic. En dan bespaard dat al snel €700,-
en de administratiekosten zijn normaliter voor een eredivisie wedstrijd €5.000 maar bij amateurwedstrijden zoals nu. Jou club tegen vitesse ofz. zijn dat maximaal €2.000,- . Maar heb je het over ajax dan kom je al gauw tussen de €20.000 en €30.000 te zitten en daat zit dan ook nog eens 13,7% btw op. Ik hoop dat ik u/jou/je/ hierbij genoeg informatie heb kunnen bieden

administratie-knvb