Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is www.sport-fast.nl betrouwbaar?

Ik wil hier bestellen maar heb nog geen ervaringen met deze online shop. Tevens kan ik geen ervaringen vinden over deze shop op google

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
715

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je wilt weten of webwinkels betrouwbaar zijn, moet je in elk geval op twee zaken letten:
1. Heeft de winkel een (betrouwbaar) webwinkelkeurmerk?
Op dit ogenblik zijn er nog maar twee door de overheid erkende keurmerken, namelijk Thuiswinkel Waarborg en Stichting Webshop Keurmerk (zie bron). Sport-fast.nl heeft geen van beide keurmerken.

Op de site staat wel het zogenaamde "Shop-Wiki keurmerk". Als je op die site gaat kijken, zie je dat het helemaal geen keurmerk is: iedereen kan z'n webshop aanmelden en krijgt dan gratis dit "keurmerk".
http://www.shopwiki.nl/addSite

2. Hoe is de webwinkel bereikbaar? Staat er een adres op de site en een telefoonnummer. Bij Sport-fast valt op dat ze nergens een adres vermelden; zelfs geen e-mailadres. Je kunt de shop alleen bereiken via een webformulier en een 06-nummer (!). Ook zijn op website allerlei andere gegevens (nog) niet ingevuld.

Het komt op mij allemaal niet erg professioneel en betrouwbaar over. (Wat overigens niet hoeft te betekenen dat de webshop niet betrouwbaar is).
Ik zou er geen bestellingen doen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding