Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het verschil tussen gewoon C en C-selectie?

ik ga me inschrijven voor voetbal ik ben 13 dus kom in de C terecht mijn neef vroeg wil je in de C selectie ? wat is Selectie??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De selectie zijn de twee beste teams: de c1 en de c2. Deze spelen dan ook het hoogst. Deze teams vallen onder de C (junioren), maar 'springen er bovenuit'. De c3 t/m c10000 is ook gewoon c. Jij komt waarschijnlijk niet in de selectie, omdat ze niet weten wat jij kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Joris ik ben het voor een groot gedeelte met je eens. Maar dat hij niet in de selectie kan komen is onzin. Als het een goede club is laten ze hem eerst mee trainen met verschillende teams. Als hij over de juiste kwaliteiten beschikt kan hij wel degelijk in de selectie komen.

Ga ervoor !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het woord zegt het eigenlijk al. Selectie: je wordt ervoor geselecteerd. Alleen de beste spelers komen in de selectie.
Dit is meestal ook alleen bij grotere clubs omdat die heel veel jeugdspelers hebben. Ik weet niet hoe oud jouw neef is? Want als hij ook 13 is dan zal hij denk ik niet echt kunnen bepalen of jij in de selectie mag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding