Wat maakt precies Johan Cruijff tot een voetbal goeroe voor velen?

En waarin verschillen zijn ideeen dan met die van andere grote trainers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Johan heeft een ding niet in de gaten.
Een voetbaltalent,die kun je niet in Nederland houden.
Hoe jong ook.
Wat voetbal bereft was hij super.
Johan beweerde ooit voor tig jaren geleden.
Als een stoplicht op rood stond,,en en kwam geen verkeer aan van links of rechts.
Dat hij het recht had om door rood te rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij direct en duidelijk antwoord geeft. Hij laat zich niet beïnvloeden door andere mensen, hij heeft een eigen mening. Als hij ergens geen verstand van heeft dan zegt jij het ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niets van voetballen en wil dat zo houden. (-: Misschien kan er daarom iets zinvols over zeggen. Hij is wereldberoemd en komt graag in de aandacht. Mag best. Inhoudelijk is wat hij voorstaat niet nieuw (volgens de kenners) Ik krijg steeds meer het gevel dat "de berg een muis baart" En de media smullen.....