Vermoedelijk vanwege het overlijden van Gary Speed, waardoor het Britse voetbal in rouw is gedompeld.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zal t ongetwijfeld zijn Amadea.. wat suf van mij
zo'n oud berichtje aan te halen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!!

Andere antwoorden (1)

Voorafgaand aan het duel wordt een minuut stilte gehouden en de spelers van FC Twente zullen met een rouwband spelen. Dat meldt De Telegraaf. Bij de stadionramp kwamen twee mensen om het leven toen het dak van een tribune tijdens bouwwerkzaamheden instortte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks Djimme, is van een schilderij beroemde nederlandse fotograaf eigenlijk.
Amadea
12 jaar geleden
Dat is oud nieuws. Was in juli het geval!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verder slaat je antwoord nergens op. Want je bron is een bericht van 14 juli, over een oefenwedstrijd tegen Fenerbahce..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohw jee....