Als 10 jet WK hebt gewonnen krijg je dan op je 10 sterren of 1 grote ster?

brazilië heeft al 5 sterren (5 x het WK gewonnen).
maar als je nou bijvoorbeeld 10 x het Wk hebt gewonnen hoeveel sterren heb je dan.
1 grote ster of gewoon 10 sterren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er maar net aan wat ze willen denk ik.

Het beste antwoord

Puur hypotetisch zullen ze dan gewoon 10 sterren op hun shirt hebben staan.

Het WK Voetbal bestaat al sinds 1930, grof gezegd zo'n 80 jaar.
In die 80 jaar heeft Brazilie 5 x een titel gepakt, waarvan 3x tot 1970 en in de laatste 40 jaar pas 2 keer (1994 en 2002).

Zelfs als ze de komende 5 edities gaan winnen (waarvan ik wel zeker weet dat het ze niet gaat lukken) (hoewel ik wel verwacht dat ze het in eigen land in 2014 misschien nog ver gaan schoppen, maar de suprematie van Brazilie is al lang niet meer), dan nog zou dit "probleem" pas op zijn vroegst in 2030 spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, of de sterren worden steeds kleiner..

Toegevoegd na 13 seconden:
Denk ik.