mijn broertje voetbalt nu in de jeugd van helmond sport zou hij makkelijk kunnen overstappen naar bijv. psv

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K

Antwoorden (4)

hij zal dan eerst gescout moeten worden door psv. sommige voetbalclubs hebben testdagen, waar je je voor aan kan melden en daar je kunnen kunt tonen. informeer eens bij psv hoe zij te werk gaan.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Ik heb zelf in de jeugd van PSV gespeeld en af en toe werd ons team dan versterkt met jongens van Tongelre, LEW, etc. (sommigen zijn zelfs prof geworden)
Pij PSV zijn ze redelijk op de hoogte van wat/wie en waar speelt. Als je broertje niet gevraagd wordt door PSV, zou ik hem aanraden zoveel van het spelletje te genieten als mogelijk is. En postbode worden is ook niet zo erg (us Berry van Aerle).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt eraan hoe goed hij is , als hij heel goed is en bij helmond sport boven de rest uitsteekt dan ja. maar als hij moeite heeft om mee te komen bij helmond sport zeg ik nee dan wordt het een lastige zaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst moet je broertje gescout worden door PSV of een andere club.
Hij kan ook mee doen aan talentendagen van PSV of andere clubs.
als de scouts van PSV of van andere clubs een talent in hem zien.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dan kan hij bij PSV komen te voetballen.
Ooja informeer wel eerst bij PSV hoe het in z'n werk gaat.