Waar kan ik Ajax-Twente van 15 mei terugkijken of downloaden?

Ik heb thuis ook eredivisie live maar daar wordt die nooit meer uitgezonden of ik mis hem dan telkens. Maar ik wil die wedstrijd graag helemaal terug kijken, samenvattingen heb ik al gezien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K

Antwoorden (3)

je kan het op www.thepiratebay.org downloaden.
hier een link:
http://thepiratebay.org/torrent/6403400/Ajax_-_Twente_Speelronde_34

er staat bij dat het goede kwaliteit is.
ik hoop dat die het doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij stopt met laden bij 40% ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor download progamma heb je?
ik heb u torrent.
en bij mij duurt het ook lang
maar warschijnlijk duurt het ff een paar daagjes maar.
zoek anders een andere zoek bij thepiratebay ff op ajax en dan vindt je heel veel.
je kan het misschien op youtube terug kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anders kun je deze ook gebruiken

https://thepiratebay.org/torrent/6409004/Ajax_Landskampioen_2010-2011_DE_DVD

dit is de dvd die bij het jaarboek zit