Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe word een meisje gescout voor voetbal?

Ik ben een meisje van 14 zit in de MC1 en voetbal al 9 jaar ik zit nu voor het 1e seizoen met meiden en ik voetbal iedere dag ze zeggen dat ik veel talent heb en ik denk verder ook niet zo veel aan andere dingen
Groetjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
8.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Een scout komt niet bij alle wedstrijden kijken, dit is te veel werk. Scouts komen meestal langs bij amateurclubs ( of teams ) die op hoogniveau spelen. De kans dat er een scout langskomt als je bv vierde klasse speelt is zeer klein. Voor jou is het dus zaak om zo hoog mogelijk te gaan voetballen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dankjewel Calig maar ik speel nu ook 1e klasse dus mischien heb ik dan nog kans?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt talent hebt heb je zeker kans dat je wordt ontdekt. Wel is het zo dat je hier een beetje geluk mee moet hebben. Het is ook belangrijk dat de club hier zelf energie in steekt zodat scouts naar wedstrijden kunnen komen kijken.
Blijf vooral lekker voetballen. Je bent nog jong dus je gaat je de komende jaren toch nog verder ontwikkelen, je kunt alleen maar beter worden!
Succes!
Om eerlijk te zijn is de kans dat je gescout wordt vrij klein omdat je al vrij oud bent. Meestal komt er gewoon een keer een scout van de knvb langs en kijkt dan of er goede bijzitten en die worden dan uitgenodigd voor een training. Meestal is dit rond je 12e. Je hebt verschillende categorieën dus bv. onder de 13, onder de 14. En in brabant was het zo dat de knvb van brabant met die van zeeland samen ging en er dan weer veel meisjes afvielen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet voor welke Pro-Club je bent, Maar je zou mee kunnen doen aan een Talentendag Voor Feyenoord of Ajax of een andere Pro/club.
Daar zijn meestal veel Scouts bij aangezien je 14 bent en je hebt talent zou het goed kunnen dat een scout jou eruit pikt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding