Vitesse
AFC Ajax
SL Benfica
PSV
Valencia CF
AZ
Feyenoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het allemaal op wikipedia lezen http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronald_Koeman
Vitesse
Ajax Amsterdam
Benfica
PSV Eindhoven
Valencia CF
AZ
Feyenoord

P.S hij heeft als speler bij Ajax,PSV en Feyenoord gespeeld en heeft ze nu ook nog alle 3 getraind.

Ronald Koeman sloot zijn spelerscarriere af bij Feyenoord en sloeg zijn trainerscarriere weer een nieuw leven in met de club uit Rotterdam-Zuid