Waarom kijken voetballers altijd om zich heen tijdens een interview?

Als de vraag wordt gesteld, kijken ze de interviewer nog aan, maar daarna kijken ze om zich heen, waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
2K

Het beste antwoord

Ik zie al heel veel goede antwoorden hier. Maar ik wil er graag nog aan toevoegen dat sommige voetballers ook gewoon keihard liegen of ergens omheen draaien en daarom een andere kant op kijken. Maar over 't algemeen is 't inderdaad zo dat nog veel medespelers complimenten geven of dat ze gewoon minder goed gemanierd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Voetballers zijn door en door getraind om goed te kunnen voetballen, niet om interviews af te geven. Ze voelen zich simpelweg niet op hun gemak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat zij anders in de camera kijken dan ook in de belichting kijken .
Kan mij voorstellen dat je na een wedstrijd in die lampen moet kijken .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit gewoonte. Dat doen ze tijdens het voetballen zelf ook.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze zijn gewend om in teamverband te spelen. Ze zoeken houvast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het moment dat er een interview plaatsvindt gebeurt er van alles om hen heen. Op het veld wordt er nog gefeliciteerd, complimentjes gemaakt of opbeurende woorden gezegt. Binnen lopen er diverse mensen langs die de speler niet allemaal onbekend zullen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze willen ook beetje van t de realiteit genieten dus,maken ze beetje indruk van er dat ik r ook normaal mens ben zoals iedereen

Toegevoegd na 4 minuten:
en ook niet alleen mr voor de camera aandacht knn geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het komt omdat ze net 2x45 minuten intensief en geconcentreerd hebben gevoetbald, je dan concentreren op een, zeer voorspelbare vraag waar je, zeker na verlies, helemaal geen zin in hebt valt niet mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je elke dag 10 keer wordt geinterviewd, dan kan ik me voorstellen dat je dan op een gegeven moment niet zo veel zin meer hebt om voor elke interview geinterreseerd te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze weten tijdens het interview niet uit welke hoek de tackle komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze het simpelweg niet zo interessant vinden