Ik zou wel graag naar een uitwedstrijd van het NederlandsElftal willen gaan! maar hoeveel kost dat in totaal?? bijv. Finland Nederland

Hoeveel kost ongeveer om naar de wedstrijd Finland Nederland te gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Finland ga je niet meer naar toe;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha das niet zo slim voor de vragensteller: die is vandaag geweest tussen 7 uur en 8.5 het was 1-0 voor nederland geworden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel 0-2 voor nederland

Antwoorden (4)

Die kaarten kun je via de KNVB bestellen. Voor de wedstrijden in Nederland is het tussen de 40 en 80 euro per wedstrijd. Daar bovenop komen natuurlijk de reiskosten. Die kan je zf zo duur maken als je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige uitwedstrijd van Oranje die je voor de kwalificatie nog zou kunnen bijwonen is de uitwedstrijd tegen Zweden, in Stockholm.

Bij de KNVB kun je voor 50 euro tickets kopen, maar dan moet je wel lid zijn van ons oranje.
Andere aanbieders rekenen hogere prijzen.

https://knvb.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=296352

Wat betreft vervoer denk ik dat je of een goedkope vlucht moet proberen te scoren of er met de auto naar toegaan.
Is vanuit Utrecht slechts een dikke 14 uur rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk op veilingsites daar verschilt het per wedstrijd
Soms wel voor de helft van de prijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op www.vakantieveilingen.nl komen degelijk wel veilingen voor voetbaltickets
je kan ook kijken op www.ticketbox.nl