Wie was vandaag de nummer 7 bij België? Die snelle werker.

Toegevoegd na 12 minuten:
Van de wedstrijd van de nationale ploeg. De Rode Duivels.

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik zag hem alleen in de nabeschouwing op tv. Toen gingen ze zijn werk samenvatten. Hij sprinte het hele veld over iedere keer om een bal af te pakken.

Ene keer stond hij als aanvallende middenvelder andere keer als verdedigende middenvelder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je iets over het uiterlijk vertellen of de positie waar hij speelde?

Antwoorden (2)

Ik zie geen speler met nummer 7 tenzij dat lukaku was. Zie link voor opstelling. Bij lukaku staat geen cijfer dus misschien was hij het.
http://www.belgiumsoccer.be/live/2011-08-10/slovenie/belgie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De speler die jij bedoelt is Yassine El Ghanassy. Wel klopt het nummer niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over hem werd gesproken in de nabeschouwing en beelden laten zien met zo'n spotlight op hem als van iemand die op het toneel staat? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, klopt volledig. Ik heb de match + analyse gezien.