Voetballers met twitter???

Voor mijn site zoek ik veel voetballers met twitter. Ik wil vooral Nederlandse voetballers.

Toegevoegd na 28 seconden:
Het is trouwens niet erg als ze niet vaak twitteren of als ze soms in het engels twitteren

Toegevoegd na 16 minuten:
@Maeve Bedankt! Zijn er mensen die er nog meer hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Heb je hier iets aan? Dit is deel twee, dus als je even zoekt zou je ook een deel een moeten kunnen vinden.

Toegevoegd na 45 seconden:
Oja, en als je er een hebt die je interessant vindt, kun je kijken wie hij volgt en wie hem volgt. Zo kun je heel wat op het spoor komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gregory van der Wiel zit ook op hyves
M_Stekelenburg is er eentje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hierbij een aantal links van (voornamelijk) Nederlandse voetballers op Twitter. Succes ermee;)!

Bij de link van het Twitteraccount van VI vind je ook veel vreemde namen van (waarschijnlijk) niet-voetballers, daar moet je de voetballers er een beetje uitvissen:)