wie weet waar ik het oranje Feyenoord keepershirt 2010-2011 kan bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (4)

Misschien hebben ze het in de feyenoord store in Rotterdam. Ik weet niet of je er ver vandaan woont. Want, ik heb ook even voor je gezocht, maar ik kon het niet vinden.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk niet dat het online te koop is want als je bij google
shopping keepershirt in typt krijg je niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien op de rommelmarkt
12 jaar geleden
je kan het in het stadion zelf kopen, ook is het mogelijk het shirt te kopen in de Feyenoord store via internet.
succes ermee!