Hoe groot is de kans dat er een rel komt tussen fans?

Vaak komen er rellen Voor maar hoe groot is de kans dat er een komt???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (6)

Uit 101% denk ik
Ik ken geen voetbalbekerwedstrijd zonder rellen:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en waar is die bekerwedstrijd dan gespeeld? Dat was vorige week en ik kan me niet herinneren toen veel over rellen gehoord te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet alle relletjes halen de media :)
Hangt ervan af naar welke wedstrijd je gaat en welke ploegen tegen elkaar spelen. Over het algemeen komen in Nederland heel weinig rellen voor. En als ze voorkomen is het makkelijk om erbij vandaan te lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangt er vanaf hoe teleurgesteld de fans van de verliezende partij zijn en hoeveel ze gedronken hebben , maar ook zeker hoe veel 'zin' men ook heeft om te vechten

Toegevoegd na 29 seconden:
laat ik er even bij zeggen dat het natuurlijk altijd zinloos geweld is met het voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ieder wedstrijd heeft wel rel tussen ruziënde fans. Het is gewoon een teken van 'te' actief zijn van het kijken naar een spel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat er een grote kans is op rellen tussen Ajax en Twente supporters.
Ajax heeft gewonnen en heeft wel wat anders aan hun hoofd dan vechten.
En Twente staat niet bekend om haar "slechte" supporters.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Den haagggggggg. Ajax. Ajax Feyenoord meest voorkomende