Bayern munchen - Nederland bij wie speelt arjen robben in die wedstrijd, komt een club tegen een land alleen voor door speciale omstandigheden?!

2012 Bayern munchen - Nederland ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (6)

nederland kan alleen maar spelen tegen een ander interlandelftal dus niet tegen een club zoals Bayern Munchen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze wedstrijd word binnekort gespeeld, het is vriendschappelijk en robben zal voor nederlands elftal gaan spelen. Het is een beetje een goedmakertje omdat robben geblesseerd van het wk terugkwam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het duurt nog meer dan een jaar voordat die wedstrijd plaatsvindt (22 mei 2012).

De KNVB gaat er vanuit dat Robben dan met Oranje meespeelt, omdat deze wedstrijd plaatsheeft tijdens de voorbereiding voor het EK in Polen/Oekraïne.

"'Toch blijft de deelname van Robben interessant. De vleugelaanvaller behoort immers tot beide selecties. 'Het ligt voor de hand dat Arjen met Oranje meespeelt, omdat wij dan normaal gesproken in trainingskamp zijn voor het EK', vertelt Van Oostveen.

Overigens blijft de planning opvallend. Zowel de Duitse internationals van Bayern als de Oranje-spelers zijn eind mei hoogstwaarschijnlijk vol in voorbereiding op het EK in Oekraïne en Polen.

Van Oostveen: 'De afspraak is dat beide ploegen met de sterkste opstelling komen."

http://www.vi.nl/Nieuws-item/194657/Van-Oostveen-Robben-met-Oranje-tegen-Bayern.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij dan nog bij Bayern München speelt, zal hij toch niet voor Bayern München spelen maar bij Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zulke wedstrijden zijn wel eens eerder gespeeld, zoals ook met het afscheid van Johan Cruijff. Toen speelde Ajax geloof ik tegen Duitsland. Toen kreeg Ajax met 8-0 klop haha was lachen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Arjen robben speelt mee in het nederlands elftal.
van de omstandigheden over robben speelt Bayern München tegen het nederlands elftal!!!