Waar kan ik de live stream vinden voor Ajax FC Twente ik moet zondag werken en heb geen tv daar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
7.3K

Antwoorden (7)

Nieuw hier Bert? Welkom.
Alleen eredivisie live zend deze wedstrijd uit. Ook op je pc kun je die bekijken. Koop een kijkcode voor € 6 en geniet. Het wordt spannend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan via www.vrijblijvend.co.uk. Gratis alle eredivisie wedstrijden! Je moet op de website kijken welk programmatje je nodig hebt! Succes mag twente winnen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor mede tukkerfan:)
Op rojadirecta.es staan alle streams. Even sopcast downladen als videoplayer en het werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sopcast werkt niet meer voor eredivisiewedstrijden. KNVB heeft rechtszaak aangespannen en gewonnen.
Via Google moet je live soccer stream en vervolgens de wedstrijd kiezen die je wil kijken maar dit is vaak erg traag door alle reclames doe er zijn maar dit ligt vast zeker aan mijn pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je een gratis stream wilt? Anders kun je via Eredivisie Live een kijkcode kopen. Als je het gratis wilt, adviseer ik je op die dag naar 1 van de onderstaande sites te gaan. Probleempje kan wel zijn dat het erg druk is op deze sites aanstaande zondag, waardoor je de beelden met enige vertraging ontvangt of met wat mindere kwaliteit.

* http://www.fromsport.com/c-1.html
* http://allsport-live.ru/hol/
* http://www.soccertvlive.net/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede streams voor binnenland en buitenland zijn hier te vinden: http://www.livefootballstream.net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je moet werken dan moet je werken en geen voetbal kijken (is mijn persoonlijke mening)

Anders www.livetv.ru
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BertvN
6 jaar geleden
Helemaal mee eens, dat kwam ook het eerste bij mij op toen ik de vraag las.