Bij welke club speelde messi voor hij bekent was?

Ik vroeg me af waar hij hiervoor allemaal heeft gespeeld en hoe hij zo bekent is geworden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
2.8K

Het beste antwoord

Newell's Old Boys uit Rosario, Argentinië

Toegevoegd na 3 minuten:
Newell's Old Boys was zijn tweede Argentijnse club. Hiervandaan heeft Barcelona hem overgenomen.
In 2000 verhuisde hij met zijn hele familie naar Barcelona, waar hij eerst nog in de jeugd speelde.
In 2003 debuteerde hij in het eerste elftal van FC Barcelona.

Heel veel informatie over Messi vind je op deze wiki-pagina.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lionel_Messi

Hoe hij zo bekend is geworden: Gewoon heel erg goed zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt vooer het goede antwoord.

Andere antwoorden (1)

Toen hij 5 was voetbalde hij bij Grandoli, vanaf zijn 7de bij Newell's Old Boys en ik vanaf 13 of 14 jaar al bij Barcelona!