Wat is een 6 punten wedstrijd?

Wat is een 6 punten wedstrijd? Een wedstrijd waarin je als ploeg 3 punten voor staat op de tegenstander en bij winst een een gat van 6 punten slaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
12.9K

Het beste antwoord

Een 6 puntenwedstrijd is een wedstrijd die voor een ploeg of vor beiden heel belangrijk is zoals Willem II-VVV Venlo een aantal weken geleden en zoals nu alle wedstrijden van Ajax, PSV en Twente.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Inderdaad? Dat is een 6 punten wedstrijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moest een uitroepteken zijn natuurlijk ipv een vraagteken
Als je de tegenstander verslaat loop je 3 punten uit en de tegenstander krijgt geen punten dus loop je fictief 6 punten uit. 3 van de winst en 3 doordat de opponent er geen krijgt.