Als ik duik met voetbal als keeper doet meestal zeer hoe voorkom ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
6.9K

Antwoorden (8)

Dat kan niet, je moet er gewoon aan wennen en oefenen met duiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan wel, en de oplossing is techniek aanleren. Val en rol technieken.
Ligt er aan waar het zeer doet. Ik neem aan bij je knieën of ellebogen?
Als je een speciale keepersbroek en shirt hebt, dan zitten daar beschermingsstukken bij de knieën en ellebogen en op nog wat andere plekken. Misschien heb je daar wat aan.

Toegevoegd na 54 seconden:
En je moet als keeper leren vallen, hoe je moet vallen is niet hier aan te geven, vraag het eens aan de keeperstrainer of (als jullie die niet hebben) aan een ervaren keeper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt Vaak ook kussentjes in je keepers pak Maar Ik weet niet of jij dat hebt en je moet natuurlijk gewoon goed gestrekt duiken Maar Ik kan jouw keepers kwaliteiten niet beoordelen:p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben al sinds m'n 7de keeper. Maar het Deed mij alleen zeer als de zomer in het veld zin. Schaafwonden enz. Verder gaf het mij een kick om een bal te stoppen. Vaak pas na de wedstrijd deed er wat pijn als er al iets pijn deed.

Gewoon door gaan en je niet aanstellen. Je bent keeper, je bent al anders dan de rest. Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duik je wel zo dat je met je heup op de grond komt en goed door valt? Dus vallen op de heup en doorgaan tot aan je schouder? Hiermee vang je voor een groot deel de klap op en heb je nergens last van. Zo heb ik het in ieder geval geleerd en heeft me al die jaren erg goed geholpen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de bal gunstig komt, kun je hem wegtikken. en dan draaien zodat je op je rug terecht komt, als je jezelf dan hard genoeg afzet, glij je door en heb je geen pijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer te 'leren' vallen, het beste wat je kan doen is ervoor zorgen dat je benen mee hoog in de lucht gaan en proberen de klap een beetje op te vangen met je armen, door eerst neer te komen met je bovenlichaam, als je de klap opvangt met je knie op heup heb je veel kans op blessures. het is niet simpel, maar ik hoop dat je er iets
aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed afrollen van je heupen tot aan je schouder dat helpt probeer maar. een ander handigheidje zijn keeperskleren met kussen op je heupen knieen en ellebogen