Ik kan goed voetballen en kan makkelijk tegen jongens op die gescout zijn, ik zit niet meer op voetbal maar kan nu niet gescout worden ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Naast goed kunnen voetballen is de belangrijkste bepalende factor voor voetbalsucces goed willen voetballen. En als je niet op voetbal zit, wil je niet genoeg en dan zal je dus alleen daarom al niet gescout worden. Voor de echte talenten is er niets belangrijkers op de wereld dan voetbal en bij jou zijn andere dingen belangrijker dan voetbal, maar zal je dan dus ook niet gescout worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Weer op voetbal gaan.Er zijn meer jongens die dat denken maar toch iets over het hooft zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet opvallen door goed te voetballen en de techniek goed te beheersen, dus als je niet voetbalt maak je sowieso al geen kans en je hebt natuurlijk ook nog het geluk nodig dat er scouts bij komen kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kontact opnemen met voetbalmakelaar.