Is de wedstrijd van vanavond live op internet te zien?

Hongarije - Nederland.

Ik denk dat het door SBS word uitgezonden maar heb vanavond niet de beschikking tot een televisie, op de SBS site zie ik niet staan dat daar een stream komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pardon, men heeft de beschikking over een tv of iets anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, nee dus. Maar wel een PC
Cryofiel
13 jaar geleden
Welke sport?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel: heb je de rubriek gezien? ;p
Cryofiel
13 jaar geleden
Oh, nee, daar let ik nooit op. Maar goed, een vraag hoort geen zoekspelletje te zijn, toch?

Het beste antwoord

Veronica zendt het uit, niet SBS. Kijk eens op de site van Veronica!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Meestal wel op NOS.nl, maar ben niet 100% zeker van dat hetzelfde vandaag ook gebeurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NOS doet alleen de champions league, en die zenden ze idd op nos.nl uit ja, maar oranje wedstrijden voor kwalificatie verder niet
klik hieronder op de link voor een podcast/stream

de wedstrijd wordt op tv overigens uitgezonden door Veronica
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=1279430/langid=43 live stream van Veronica zelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh wauw bedankt, ongelooflijk dat ik die heb gemist..? Ik heb 10 minuten op die site rondgekeken... Nogmaals bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig nog op tijd voor de 2e helft dan :-) Geniet er van !
4-0 gewonne!!!!!