Waar kan ik het beste FC Twente Zenit st Petersburg kijken?

Vanavond is Fc Twente Zenit St Petersburg, waar (online) kan ik dit het beste kijken (gratis)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Je kunt het kijken op eredivisie live, als je dit niet hebt kun je ook nog bij onze zuiderburen op de zender canvas kijken, deze zenden het ook live uit!!

Come on Twente!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top antwoord! TNX

Andere antwoorden (3)

Google even op sopcast.
Download dit programma en je vind de wereld aan gratis voetbalstreams die je perfect kunt kijken.

Toegevoegd na 38 seconden:
Gisteren nog even wat gespeeld met de opties in Sopcast en Tottenham H- AC Milan kunnen kijken in mijn VLC-mediaplayer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op rtl7 is vanavond een uitgebreide samenvatting
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De belg zendt vanavond twente live uit! Dit ivm met het belang van belgische spelers en trainer van twente! Weet alleen niet welke belg maar wel die iedereen kan ontvangen!