FC Barcelona verloor op 11 september 2010 in de competitie thuis van Hercules Alicante met 0-2 en verspeelde daardoor 3 punten.
In de beker verloor FC Barcelona met 3-1 bij Real Betis, maar omdat ze in de heenwedstrijd al met 5-0 wonnen, maakte dat niks uit.

Toegevoegd na 57 seconden:
Die bekerwedstrijd was overigens op 19 januari j.l. Afellay maakte in die wedstrijd zijn debuut in de basis bij FC Barcelona, maar dat even terzijde;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, ze hebben in deze competitie 1 wedstrijd verloren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ook nog 1-1 tegen Sporting Gijon laatst, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat ze een keer verloren hadden van Hercules (ploeg van Drenthe)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ploeg uit Drenthe? Lijkt me sterk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD grapje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
royston drenthe xD
En verder verloren ze een keer in de beker, maar dat had geen gevolgen