Weet iemand of de achtste finale's van de champions (inter-bayern) op de nl3 of rtl worden uitgezonden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (5)

Alle wedstrijden van de Champions League komen op Nederland 3, de wedstrijden voor de Uefa Cup kun je bekijken op RTL7. Groetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, Dat is nog niet duidelijk. NOS maakt dat meestal een paar dagen van te voren bekend. Ze kiezen dan de wedstrijd uit waarvan zij denken dat daar het meeste animo voor is. Om 11 uur 's avonds worden de samenvattingen van de andere wedstrijden laten zien, dus op nederland 3 kan je in ieder geval naar de samenvatting kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien het feit dat dit de 2 finalisten waren van het afgelopen jaar, is het waarschijnlijk dat deze wedstrijd uitgezonden zal worden. Als dat inderdaad gebeurt, zal dat zijn op Nederland 3. De wedstrijden die op dezelfde dag gespeelt worden, kunnen natuurlijk niet ook live worden uitgezonden, maar worden wel als een samenvatting uitgezonden na de wedstrijd + analyse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is vrijwel zeker NL3 omdat die de rechten hebben om dat uitzenden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga er van uit dat die wedstrijd er wel op is ja, hij is wel de meest aantrekkelijke, als ie er niet op is kun je altijd op P2plive.net kijken, daar zijn ALLE wedstrijden op, van fc ballen op het dak tot manchester united. wel een redelijke internet verbinding verijst