Wie is die voetballer, met altijd een dun haarbandje in en lang blond haar. het is misschien moeilijk uitleggen, maar ik kom er niet op!

Hij had op de foto een gele voetbal t-shirt met groene strepen toen ik hem zag@

Toegevoegd na 1 dag:
Hij voetbalt volgens mij bij spanje, en heeft een vrouw met bruin haar :S ik weet het echt niet haha XD

Toegevoegd na 1 dag:
getrouwd volgens mij

Toegevoegd na 5 dagen:
HIJ HAD EEN VRIJ MOEILIJKE NAAM!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
6.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke club voetbalt hij...weet je dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor spanje volgens mij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het wel een nederlander..
of een spanjaard..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaah wat is daar mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet Fernando Torres dus?
http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&biw=1280&bih=581&tbs=isch%3A1&sa=1&q=fernando+torres&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=fernando&gs_rfai=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je de foto van hem nog ergens of van een speler met hetzelfde tenue?

Antwoorden (9)

bedoel je diego forlan??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kees Luijckx heeft een seizoen voor ADO Den Haag gespeeld, in groengeel gestreepte shirts. Verder voldoet hij aan het profiel dat jij schetst.

Toegevoegd na 12 minuten:
Oh, ik weet het al. Je zoekt waarschijnlijk Gaizka Mendieta? http://nl.wikipedia.org/wiki/Gaizka_Mendieta

Kleine Spaanse voetballer die een paar jaar geleden is gestopt.

Toegevoegd na 18 minuten:
Of je bedoelt Fernando Torres, aanvaller van Liverpool? http://nl.wikipedia.org/wiki/Fernando_Torres
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neej, maar bedankt voor het zoeken
Ola Toivonen?

Of misschien Sergio Ramos maar hij heeft bruin haarXD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien Fernando Torres.

PS, het zou handig zijn als je wat meer informatie geeft. Een foto of waar je de speler hebt gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
David Beckham?? =D
Nu heeft hij weer kort haar, maar hij heeft ook lang haar gehad, dus misschien bedoel je hem?

Ooooh wat is 'ie lekker hé ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bedoel je Milos Krasic of Torres anders zou ik het ook niet weten???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haar bandje.
Geel shirt.
Lang haar.

Henrik Larsson.

http://wallpapers.soccerfansnetwork.com/wallpapers/albums/Larsson/larsson1.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is denk ik Fernando Tores
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen Kees Luijckx, die heeft bij ADO gevoetbald, een andere club met zo'n tenue ken ik niet.