Waarmee kan ik het beste tennisballen in een andere kleur spuiten?

ik wil tennisballen allemaal verschillende kleuren geven om zo verschillende groepen te maken. De kleur moet wel lang blijven zitten op de ballen! er zal veel mee getennist worden.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Tennis
5.7K
Antoni
4 jaar geleden
Er zijn al tennisballen te koop, in allerlei verschillende (meestal opvallende reflecterende) kleuren: niet alleen de bekende gele, maar ook roze, blauwe, groene, enzovoort.
Amadea
4 jaar geleden
Als er veel mee getennist zal worden lijkt het mij een betere aanschaf om gekleurde ballen te kopen in plaats van te hopen dat geverfde ballen lang hun kleur zullen houden. Kijk eens hier: https://www.nijha.nl/nl/webshop/tennisballen-set-van-6-in-6-kleuren/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor de reacties. ik snap dat ik tennisballen in andere kleuren kan kopen, alleen die ik gebruik helaas niet. Daarom deze vraag. Ik zou graag wiillen weten waarmee ik tennisballen het beste kan overspuiten.

Antwoorden (1)

Op een Engelstalig forum las ik de tip om een goede kwaliteit autospuitverf te gebruiken. Acryl autolak in een spuitbus is een sneldrogende en goed dekkende lak. Het is van hoogwaardige kwaliteit, staat garant voor 100% kleurechtheid en geeft een goede dekking.

Er zijn spuitbussen met 150 ml autolak op kleur te koop. (Maar ook met 250 en 400 ml).