OUATT Nederland organiseert van 2 t/m 8 januari 2012 een uniek nieuw toernooi, de OUATT Masters.

Vanaf vandaag is de nieuwe website, www.ouatt.nl online en kun je inschrijven.

OUATT is het grootste internationale jeugd toernooi van de wereld. Uniek is dat je kunt spelen in je eigen geboortejaar. Je kunt alleen deelnemen als je bent geboren in een van de volgende geboortejaren: 2001, 2000, 1999, 1998 of 1997.
Het toernooi vindt plaats in Amsterdam, op Tennis Centrum Amsterdam Kadoelen.

Uniek: de finalisten van het toernooi in Amsterdam hebben het geluk om de finale in AHOY Rotterdam te spelen tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament van 13 tot 19 februari 2012 (kwalificatie toernooi 11 en 12 februari 2012). Je speelt of in het kwalificatie weekend of tijdens de kidsdag op woensdag!

De winnaars van OUATT Nederland kunnen deelnemen aan het World Tournament in LA BAULE (in Frankrijk) van 25 tot 30 juni 2012.

De 14 winnaars van het “franse toernooi” winnen een fantastische geheel verzorgde reis naar China om daar mee te doen aan de World Final Phase in Shenzhen van 22 tot 28 juli 2012.

Voor meer informatie ga je naar de nieuwe website www.ouatt.nl