niet alleen vrouwen doen dat ook sommige mannen, door al je lucht uit je longen te laten en te schreeuwen kunnen sommigen meer kracht zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze roepen de pijn en kracht uit zichzelf. Het klinkt best zweverig, maar het komt erop neer dat je meer kracht kunt zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om tegenstander te intimideren en kracht te zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk om meer power te creeeren, net als bij sommige vechtsporten dat men kreten uitslaat,
vind het zelf verschrikkelijk en soms wel heel erg over the top.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het idee is idd om het uiterste uit je lichaam te kunnen halen maar bij sommige tennisters heb ik het flauwe vermoeden dat het puur om de aandacht gaat, hoe harder de kreun hoe meer aandacht ze krijgen.
Daarom kijk ik ook veel vaker mannen tennissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze kunnen (of denken) dan meer kracht in hun slag krijgen zodat de bal sneller gaat.