Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De 10 mooiste tennissters van Wimbledon komen bijna allemaal uit het oostblok, zijn de vrouwen daar gemiddeld mooier als in het westen ?

Zie:
http://lifestyle.nl.msn.com/gallery01/default.aspx?cp-documentid=148152378&imageindex=1

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tennis
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tennissters die op Wimbledon spelen zijn topsporters, en die mensen hebben over het algemeen een strakker lijf dan minder getrainde mensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Puur toeval, er wordt alleen maar naar tieten en kont gekeken, voor de rest is alles leeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blond is waarschijnlijk ook al voldoende voor sommigen.
Tuurlijk, en dat merk je in Twente al :roll:
Naar jou smaak misschien ; een ander zal weer op heel andere types vrouwen vallen. Ik zou het eigenlijk niet weten, want ik kijk nooit naar tennis. En ik let ook niet zo erg op vrouwen trouwens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er maar net aan wat jij mooi vindt. Als je van donkere vrouwen houdt, zou ik niet naar het oostblok gaan. Het kan ook zijn dat in het oostblok mooie vrouwen beter tennissen dan hier ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gemiddeld gezien zijn er overal knappe mensen!
Toevallig zijn het nu deze tenissters die opvallen omdat ze in het nieuws zijn. Morgen is het weer een andere nieuwsgroep die opvalt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze komt uit de tijd dat er twijfel was over het wel of niet man zijn en het gebruik van anabole steroïden.
Zo te zien heeft zij wel iets gewonnen op Wimbledon en is er trots op!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oostblok-vrouwen hebben niet de reputatie dacht ik.
Buitenlanders zijn altijd lovend over Nederlandse vrouwen. Persoonlijk is mij wel opgevallen dat Engelse vrouwen gemiddeld lelijker zijn dan vrouwen uit andere landen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding