Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zal de mens ooit zijn prestatiegrens bereiken?

De TU Delft heeft een revolutionaire schaats ontwikkeld. De Peakskate. Men verwacht dat er records gebroken zullen worden. Maar zal de mens ooit zijn limiet bereiken wat prestaties betreft, want ergens houdt het een keer op lijkt mij.

http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=04bf83a2-40f4-489c-8bc1-036c04f9913d&lang=nl

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Schaatsen
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee. Zodra dit gebeurt gaan ze gewoon met drie cijfers achter de komma klokken. Ik hoorde vanavond Mart Smeets zeggen dat ze sinds 1976 maar 10 seconden van de 1000 meter afgeschaafd hebben. Er blijft altijd ruimte voor verbetering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

is de grens al niet bereikt door alle doping die gebruikt wordt om die grens te verleggen, ik denk dus ja
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag houd mij ook bezig en vanuit de logica zeg ik volmondig ja. Je kunt logischer wijze de 10 km, schaatsen, niet in vijf minuten afleggen. Dus het zal een keer stoppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding