Zal de mens ooit zijn prestatiegrens bereiken?

De TU Delft heeft een revolutionaire schaats ontwikkeld. De Peakskate. Men verwacht dat er records gebroken zullen worden. Maar zal de mens ooit zijn limiet bereiken wat prestaties betreft, want ergens houdt het een keer op lijkt mij.

http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=04bf83a2-40f4-489c-8bc1-036c04f9913d&lang=nl

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Schaatsen

Het beste antwoord

Nee. Zodra dit gebeurt gaan ze gewoon met drie cijfers achter de komma klokken. Ik hoorde vanavond Mart Smeets zeggen dat ze sinds 1976 maar 10 seconden van de 1000 meter afgeschaafd hebben. Er blijft altijd ruimte voor verbetering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

is de grens al niet bereikt door alle doping die gebruikt wordt om die grens te verleggen, ik denk dus ja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag houd mij ook bezig en vanuit de logica zeg ik volmondig ja. Je kunt logischer wijze de 10 km, schaatsen, niet in vijf minuten afleggen. Dus het zal een keer stoppen.