Is het verstandig op te schaatsen in een spijkerbroek?

Ik moet morgen gaan schaatsen... Ik heb het nog nooit gedaan... Maar mijn joggingsbroek zit in de was... Dus ik moet wel met een spijkerbroek gaan schaatsen... (of is er een alternatief???)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Schaatsen
3.9K

Het beste antwoord

Een wat lossere spijkerbroek. Vermeid de lange spijkerbroeken voor eventuele struikelpartijen. Ik schaatst ook zelden en ik kon het prima met een spijkerbroek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is niet erg comfortabel en ook niet erg warm. Het kan verder geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter in een spijkerbroek dan een joggingsbroek!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een los zittende spijkerbroek inderdaad of gewoon een andere soepele broek .in ieder geval veel plezier het is erg leuk.