de duim plusjes in minnetjes worden hier zeer fout uit gedeeld.

16.000 klopt,
ik geloof dat er op dit moment 1/2 om 1/2 wordt ingeloot,
zelf ben ik echter voor eerst in 8 jaar ingeloot...

helft van rijders is inlootlid
sinds 1985 is er een ledenstop. 25 jaar later zijn heel wat mensen afgehaakt omdat ze simpelweg te oud of zelfs dood zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

16000

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgensmij worden er 20000 ingeloot, en mogen uiteindelijk 16000 hem rijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aantal:

Het deelnemersaantal bedraagt ca. 16.000. Tot aan het begin van de tocht is het bestuur van
de Vereniging gerechtigd van dit aantal af te wijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de kanalen, kluunplaatsen en dergelijke maar een bepaalde capaciteit hebben kan er maar een beperkt aantal mensen meedoen. Dat aantal ligt rond de 16.000. Sinds 1986 kende de vereniging een ledenstop. Die was ingesteld omdat het aantal rijdende leden (toen 20.566) het aantal beschikbare startplaatsen ver overtrof.