Wat kost een paar redelijke schaatsen?

Noren of ijshockey
Goed genoeg voor 1week per jaar comfortabel schaatsen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Schaatsen
2K

Antwoorden (4)

dat verschilt per merk, en per tijd van het jaar, nu wil iedereen ze hebben en ben je voor een paar ijshockeyschaatsen als snel een 100 euro kwijt, voor noren weet ik dat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt, laat je ze op maat maken dan ben je gouw een ruime €600,- kwijt. Maar een paar van +/- €50,- kan ook prima voldoen om jaarlijks een aantal daagjes op te schaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 145 euro heb je deze schaatsen van Viking:

http://www.wehkamp.nl/sport-vrije-tijd/sporten/schaatsen/viking-unisex-schaatsen/C24_4D4_DGF_978287/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziet er goed uit! Hoopte alleen een paar redelijke schaatsen te vinden voor wat minder geld nog..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OP de site staat ook de ouderwetse variant voor 100 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat vind je hier van? http://www.topshelf.nu/wintersport/schaatsen/nijdam-ijshockeyschaats-deluxe.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb geen verstand van schaatsen, behalve dat ik weet dat Viking goed spul is, vraag me wel sterk af of ijshockeyschaatsen een goed alternatief zijn voor noren.
Bristol heeft volop korting op de meest winterse artikelen! Er is nog een klein assortiment aan schaatsen voor een lage prijs. Zo heb je al noren voor slechts €32,99 en ijshockeyschaatsen van Nijdam vanaf €29,99!

Loopt van: 8 februari 2012 tot en met 12 februari 2012.

Toegevoegd na 9 minuten:
http://www.actiekrant.nl/bedrijven/bristol/3135-schaatsen-kopen-goedkope-schaatsen-bij-bristol.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm meteen even kijken ;). Dankje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.topshelf.nu/wintersport/schaatsen/nijdam-ijshockeyschaats-deluxe.html
Denk dat dit et wordt