Zijn er leuke schaats apps die bijvoorbeeld je afstand bijhouden voor een iphone 3g zonder 3g netwerk?

Ik wil graag een app waarmee ik mijn afstand en/of snelheid mee kan meten met schaatsen. Alleen aangezien ik een iphone 3g heb en geen 3g netwerk kan ik net alle apps downloaden en veel werken niet zonder 3g netwerk. Ik heb trouwens ios 4.2.1. En als die er niet zijn zijn er dan andere (leuke) schaats apps?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Schaatsen
1.5K

Antwoorden (2)

Zonder een chip in je schaatsen kan je helemaal niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een app wilt die snelheid en afstand meet dan moet je een gps verbinding hebben en daar heb je een internetverbinding voor nodig op je telefoon.
Dus zonder 3g verbinding kan dit dus niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe heet die app?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Runkeeper heeft een schaatsoptie.