Is er ook een nieuwe schaatsen app voor de iPhone voor dit seizoen? Of wordt de oude nog geupdate?

De schaatsen app die ik heb geeft alle gegevens van seizoen 2010/2011, maar ik zou graag die van 2011/2012 willen zien en kunnen volgen. En waarschijnlijk ben ik niet de enige.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Schaatsen

Antwoorden (1)

Er is nog geen update van de Schaatsen app voor het seizoen 2011-2012. Je zou wel de NuSport app kunnen downloaden, daar kun je ook al het schaatsnieuws lezen.