Door heel erg goed van hockey te zijn,val je vanzelf op en dan word je uitgenodigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er komen regelmatig scouts kijken bij hocheyclubs. Als je daar kan opvallen dan kan je wel eens gevraagd worden voor jong oranje en dan misschien doorgroeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oefenen, oefenen, oefenen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst door heel veel te trainen , je moet van het spel
houden , en er veel voor opzij zetten ( niet je school )
Ook is talent,en doorzettingsvermogen gewenst.
Een goede club, met goede trainers met goede inzichten
is ook belangrijk.
Heel veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje!
Bij een goede club komen. En ervoor zorgen dat je opvalt en erg veel traint. Als er dan een scout langskomt pikt hij jou er sneller uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Drakenforce5;

Da's een kwestie van talent, doorzettingsvermogen, geduld en de juiste contacten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er een scout komt kijken heel goed spelen en dan wordt je misschien gescout en dan gaat het zo verder en sta je uiteindelijk in het NL elftal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk geld het principe oefening baart kunst.
Naarmate je vordert in de sport zal je van amateur naar professioneel gaan. En eerst in de lage klasse spelen en zo hoger op klimmen naar de hoogste klasse van het voetbal hockey team in Nederland. of misschien zelf internationaal.

De nationale Voetbal bond van Nederland en je hebt er ook een voor hockey. Maakt elk jaar een selectie van de beste nederlandse spelers in Nederlandse teams en buitelandse teams. Als je de selectie overleeft heb zal je meetrainen en wordt er uiteindelijk geken of je wel degelijk een speelplaats krijgt in het oranje elftal !!!!

correct me if i wrong.