Beugel bitje past niet hoe kan dat

Ik heb nu een paar dagen een beugel En heb us een speciaal bitje met hockey maar nu past hij niet wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hockey
5.4K

Antwoorden (4)

je kan het bitje zelf nog in de goede vorm laten komen, door hem in heet water op te laten warmen.. Bitje wordt dan week. Daarna als bitje niet te heet meer is, hap je er in. Bitje past zich qua vorm dan vanzelf aan, aan je mond.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beugelbitje kan je niet meer zelf vormen
Vraag advies aan je beugeltandarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belangrijk is om te weten of je bitje speciaal is gevormd door de tandarts of orthodontist?
In dat geval kun je bij hen terug gaan en vragen wat zij voor je kunnen betekenen. In deze situatie ook nooit zelf je bitje opnieuw vormen, tenzij zelf hebben gezegd dat dit mag.
Als je zelf in de winkel een bitje hebt gekocht wat je nog moest vormen, kun je hem opnieuw in kokend water leggen en happen. Je tanden veranderen met een beugel regelmatig, dus het zal niet de laatste keer zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik neem aan dat je dit bitje bij de tandarts hebt laten maken en dat was voor je beugeltijd het is geen optie om dat bitje te veranderen want het is niets voor niets speciaal bovendien gaan je tanden nu snel veranderen dat je helemaal niets meer aan dat bitje hebt tenzij je tandarts elke maand jouw bitje wil aanpassen wat heel veel geld kost. je kunt het best bij de perry sport bijv. een goedkoop doorzichtig bitje kopen voor je beugeltijd en die steeds aanpassen aan je gebit en als je klaar bent met beugelen opnieuw een speciaal bitje laten maken door de tandarts.