Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je bij een district komen? Staan er dan scouts langs de lijn??

Ik zou heel graag beter worden en bij een district spelen natuurlijk! Er zit een meisje uit mijn team bij district maar die is een jaar jonger. De rest verder niet, maar staan er dan scouts langs de lijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hockey
3.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Waarom komen er geen scouts bij vvhierden want ik wil ook bekend worden maar een andere club is veel te ver in Harderwijk

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Er wordt gescout langs de lijn. Echter, veelal zal een jeugdtrainer dan de bond moeten informeren dat ie wat leuke talentjes heeft. Dat triggert om eens te komen voor de scout. (Tenzij je bij het kampioensteam in de hoogste klasse van je leeftijdsgroep speelt....daar komen scouts sowieso)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je naar de plaatselijke selecties gaan. Die zijn er voor Noord-, Oost-, Zuid-, en West-Nederland. Het is echter erg lastig om door de selecties hiervoor te komen, maar het is sowieso het proberen waard!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij ons, in district Noord, wordt je eerst door je club opgegeven als deelnemer/deelnemerster. Als de selectie eenmaal bekend is en het team compleet kan je er altijd nog erbij komen als 1 van de trainers/coaches je heeft gezien.. District is leuk, alleen kost veel tijd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal is het zo dat er wordt gescout, maar niemand weet dat natuurlijk. Het kan ook zijn dat de bond aan de club vraagt of er nog mensen zijn die er ECHT uitblinken.... Als de club jou selecteert dan kom je dus bij district. Als je bij district komt moet je wel veel rondes doen voordat je er dus echt bij zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding