Wat zou je doen als je niemand uit je dorp op hockey zit maar je wil zelf graag beter worden????????????

Omdat dat bij mij het geval is.
En de hockey club is heel verweg dus ik kan er niet elke dag naar toe.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hockey

Antwoorden (5)

Je moet het niet er vanaf laten hangen dat niemand uit je dorp op hockey zit, vind ik. Als jij het graag wil, ga er dan voor. En ook al kan je er niet elke dag heen, ga dan zo vaak dat het wel kan. Ik neem aan dat je thuis ook bepaalde oefeningen kan doen, op de dagen dat je geen training hebt. Misschien worden je vrienden dan enthousiast en gaat er alsnog iemand met je mee.
Dus: go for it!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lid worden van de hockeyclub. Thuis oefenen, en zorgen dat je iemand vind die naar de club gebracht wordt. Dan kan je afspreken dat jij op de fiets naar een bepaalde plek fietst om opgehaald te worden.

Fietsen is goed voor de conditie & je krijgt er sterke benen van => Zeer goed begin van je training!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een ideaal hebt dan heb je daar veel voor over. Als de reistijd naar de hokey locatie te veel is en je hebt die tijd niet of er niet voor over, dan zal je je ideaal niet kunnen verwezelijken. Dat is natuurlijk jammer maar wel de realiteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maling aan hebben,en lekker doen wat je wil doen.Het niet af laten hangen van anderen.Het gaat toch om jou?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag aan iemand uit je dorp of die ook wilt gaan hockeyen met je.
Of ga naar een ander dorp om daar te trainen met iemand