Kun je na de race bij F1 nog met je favoriete coureur op de foto?

Stel je bent bij de race (tribune), en de wedstrijd is afgelopen, kun je dan na het podium nog op de foto met je favoriete coureur en een hand geven?

2 jaar geleden
in: Formule 1
2.3K
Amadea
2 jaar geleden
Zolang het coronavirus rondwaart kun je geen hand geven, dat is onverantwoord!
Siri1995
2 jaar geleden
Dat weet ik, maar ik ben het van plan in 2022. En kunt wel een elleboog geven en handtekening krijgen. Zo bedoel ik de vraag
ronron1212
2 jaar geleden
Weinig kans er zijn zoveel mensen daar dat de kans dat je daar tot door dringt zeer gering is.
Siri1995
2 jaar geleden
En met het duurste kaartje wel?
ronron1212
2 jaar geleden
Er bestaan zo te zien geen kaarten met een ontmoeting in de pits.
tinus1969
2 jaar geleden
Een korte google actie gaf me de indruk dat er vroeger wel meet&greets werden georganiseerd, maar dat je daar weer apart (peperdure) kaartjes voor moet kopen. Ik herinner me een schandaaltje rondom Ariana Grande die meet&greet tickets verkocht die vele malen duurder waren dan het concert zelf en waarbij de meet en greet een halve minuut duurde.
Siri1995
2 jaar geleden
Volgends mij kosten kaartjes van de meet and greet boven de duizend euro

Antwoorden (2)

Nee. De coureurs zitten, net als de rest van een team, in een bubbel waar je niet bij komt.
2 jaar geleden
Siri1995
2 jaar geleden
Ook niet met het duurste kaartje?
ronron1212
2 jaar geleden
@jc54 in de vraag gaat het om 2022 mogelijk geen bubbel meer. Kijk even in de reacties.
In 2021 kan dat alleen virtueel en alleen indien je een speciaal Paddock Club ticket hebt. In Nederland uitverkocht, voor de races in België 27-29 augustus nog wel beschikbaar. Voor alleen de vrijdagavond kost dat ruimt 800 euro, wil je het hele weekend zodat je er nog bent op het podium-moment, dan kost dat ruim 4000 euro.

Hoe e.e.a. in 2022 geregeld wordt is nu nog niet te zeggen. Ik zou er niet te hard op rekenen dat er dan weer een fysieke meet and greet mogelijk is.