Om 20.10 op Ziggo
5 jaar geleden
Voor wie geen Ziggo Sport heeft:

"De GP van Mexico begint om 20.10 uur Nederlandse tijd en is te volgen in een liveblog op NOS.nl en in de app. Op NPO Radio 1 zijn er flitsen van de race te horen.

Een samenvatting is te zien in Studio Voetbal vanaf 22.03 uur op NPO 1 en ook NOS.nl en in de app.", zo is vermeld op https://nos.nl/artikel/2256753-verstappen-en-ricciardo-twee-honden-die-vechten-om-een-been.html.
5 jaar geleden
Ivana
5 jaar geleden
Inderdaad Antoni, daar heeft vraagsteller meer aan dan aan mijn antwoord. PLUS dus.