Wat moet een formule 1 rijder doen,als hij midden in de race 'hoge nood' krijgt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Formule 1
8.2K

Het beste antwoord

Ze treffen van te voren voorbereiding met het eten en drinken.

Als ze echt onverwachts hoge nood hebben blijven ze gewoon doorrijden en plassen en poepen gewoon in hun broek.
Mochten ze hier vaak last van hebben dan zijn er gewoon grote incontinentiemaandverbanden en kunnen deze gebruiken. Om het zo op te vangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

dan laat hij het gewoon lopen... ja echt :)

Toegevoegd na 1 minuut:
deze vraag kwam jaren geleden eens langs in de voorbeschouwing van RTL GP
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door hun voorbereiding zal die kans bijna 0 zijn. Ik denk dat de enige oplossing is dat de courreur harder moet gaan rijden zodat hij eerder gefinischt is. Een teambaas zal het namelijk echt niet trekken als de courreur een pitstop maakt voor een plaspauze. Een wagen inzetten in 1 race kost miljoenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon laten lopen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Bertie;

Simpel; de boel gewoon laten lopen. Het alternatief is namelijk om een onoverbrugbare achterstand op te lopen door een pi(t)sstop. Dat is voor een professioneel sporter op dat niveau niet acceptabel, dus zijn het menu en de eet- en drinkgewoontes van een F1-coureur afgestemd op het voorkomen van dit soort ongemakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Formule-1 racer verliest een paar liter water tijdens een race. En dat verlaat het lichaam op een andere manier. Op die manier is de kans kleiner op een volle blaas.
14 jaar geleden
Gewoon laten lopen.!
Dan krijg die misschien zelfs nog meer energie om te race te winnen hihi..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze dragen onder de race allemaal een plaszak voor de 'hoge nood'