Hoeveel mensen kijken er per land naar Formule 1?

Ik hou een Engelse presentatie over Formule 1 met uitleg over de invloed op de economie. Ik wil graag meer cijfertjes en grafieken verwerken maar kan het nergens vinden. WIE O WIE kan mij helpen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Formule 1
1.2K

Antwoorden (1)

Dit zullen er naar schatting in Nederland 380.000 zijn. Door een simpel rekensommetje kun je dus uitrekenen hoeveel het er per 100 personen is. Zo kan je het voor elk land ongeveer uitrekenen.