Hebben Don't Tip The Waiter en Balance The Baker een oplossing waarbij je alle attributen gebruikt?

De bedoeling van de spellen is om zo veel mogelijk attributen te stapelen op de handen van de ober en de bakker zonder dat ze omvallen. Maar is het mogelijk alle attributen te gebruiken zonder dat de mannetjes omvallen? Of zijn dit spellen zonder ultieme 'oplossing'?

Picture for question
2 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ja, het is mogelijk om alle onderdelen te stapelen. Bij Don't tip the waiter heb ik het zelf meegemaakt. Bij het andere spel zal het ook moeten kunnen. Je kunt eindeloos varieren in volgorde van stapelen, maar een vaste hand en inzicht wat je wanneer op welke kant erbij legt (en hoe: soms is op de kop beter) heb je wel nodig.
2 jaar geleden
SimonV
2 jaar geleden
+ Leuk om te weten!
Antoni
2 jaar geleden
@Inekez1, dank voor je antwoord. Soms is eigen ervaring het beste bewijs!