Welk wapen gebruikt het leger?

Ik speel Gangstar Vegas 4 en ik vraag me af welk wapen het leger gebruikt. Ik wil namelijk hetzelfde wapen gebruiken. Weet iemand dat?
Daarmee bedoel ik het leger in het spel.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
"Het leger" is wel heel algemeen. Het Nederlandse leger? De landmacht, luchtmacht, marine? Het Nederlandse leger gebruikt tientallen verschillende wapens, van pistolen en handgranaten tot en met luchtdoelraketten. Je zult je vraag dus wat preciezer moeten stellen.

Antwoorden (1)

Het standaardwapens van de Nederlands landmacht zijn de colt c7 en c8.
Toegevoegd op 14 mei 2018 14:53: bron