Hoe sluit ik mijn xbox aan op mijn nieuwe modem?

Ik ben overgestapt van KPN naar Tele2, en heb nu een nieuwe modem in de kelder hangen. Het enige probleem is dat mijn xbox die modem natuurlijk niet vind en ik weet niet meer hoe ik dat moet instellen.

Kan iemand me uitleggen hoe ik mijn xbox verbinding laat maken met mijn nieuwe modem? (hij is verbonden met draad)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wellicht moet je de kabel controleren. je hebt verschillende soorten kabels.Je hebt bijvoorbeeld een straight kabel , deze is aan beide kanten het zelfde aangesloten. Echter heb je ook cross kabel deze zijn volgens een ander schema aangesloten op de stekkertjes.
Deze cross kabel wordt vaak gebruikt om in je modem in te loggen.
Als je deze kabel hebt zo ik t hier eens mee proberen.
Let wel ik weet niet of dit je probleem oplost.