Hoe neem je contact op met niantec voor een Pokémon gym te verwijderen?

Een poosje geleden hebben de makers van het spelletje ‘Pokémon go’ een van mijn standbeelden op mijn erf een Pokémon go gym gemaakt.

Sins die tijd heb ik voortdurend lastige kinderen die op mijn uitrit staan en zelf in mijn voortuin!

Ik heb al alles geprobeerd: borden geplaatst ze zelf weggejaagd en vaker de politie gebeld. Maar op de dag van vandaag zitten er nog steeds kinderen op mijn uitrit/voortuin.

Zou iemand hier zo vriendelijk zijn om mij te vertellen hoe je de makers van het spelletje kan bereiken?

Met vriendelijke groet,
Peter van Velden

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Op de website van Niantec zit een aanvraagformulier om een Pokémon gym of Pokéstop te verwijderen: https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/115002830287
(Gevonden via de FAQ pagina op de website)

Je dient de volgende info mee te sturen:
- GPS coordinaten (niet verplicht, maar wel handig). Dit kun je via Google Maps vinden
- Bewijs dat het jouw terrein is (alleen in het geval van bedrijventerrein)
- Foto's (indien van toepassing, om te verduidelijken waarom je het verwijderd wilt hebben)
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
even ter aanvulling: Als je de coordinaten niet hebt moet je de naam van de gym opgeven. Daarbij heb je wel grote kans dat het verwijderd wordt. Omdat deze gym tegen de wet is omdat het bij je voortuin is. En... er is nog een spel waarbij een soort gelijke gym is. Het heet ingress. Waarbij je met een team een plaats moet zien te krijgen met kleurtjes. Het hoeven dus niet perce pokémon go spelers te zijn !